Vele vrijwilligers hebben het afgelopen jaar de handen ineen geslagen om de verouderde tennismuur te renoveren naar een up to date tennismuur. Dit is mede mogelijk gemaakt dankzij de financiële ondersteuning vanuit het Sportakkoord van de gemeente Aa en Hunze, de Club van 50 van TC Annen en Future tennis.

Onder toeziend oog van trainer Ward van ’t Hoenderdaal, Club van 50 vertegenwoordiger Erwin Schoo en wethouder Nynke Houwing heeft Laura Loode afgelopen vrijdag de muur officieel geopend.

Margot Bruggeman en Marleen de Vries zijn nog even extra in het zonnetje gezet voor de vele uren die zij gestoken hebben in het schilderen van de muur, naar een ontwerp van KNLTB Muurmasters!

Het muurmasters concept is door de KNLTB bedacht, een toffe muur met mogelijkheid tot allerlei spellen en oefeningen. Dit wordt ondersteund door een muurmasters team dat via youtube de jeugd bereikt. Tennisclub Annen sluit met de nieuwe muur aan bij dit nieuwe concept en is daarmee een van de eersten in Noord Nederland!