Beste leden,

Bij deze willen we jullie vragen om u in te schrijven voor 2 vrijwilligerstaken, meer mag natuurlijk ook…..

Er kan o.a. gekozen worden voor:

– Kantinedienst/keukendienst tijdens toernooien
– Kantinedienst tijdens competitiedagen, woensdagtoss en vrijdagavondmix
– Doedagen in kantine/park
– Doedagen Beweegplein

Het is heel eenvoudig:

1) Inplannen van de vrijwilligerstaken kan via onze website Log in op T.C. Annen – Mijn KNLTB.Club of via de KNLTB ClubApp.
2) Log in of meld u aan met uw KNLTB bondsnummer
3) Op de app via tab Club – Diensten ziet u alle vrijwilligerstaken
4) Klik de vrijwilligerstaak aan welke u wilt doen, en d.m.v. de knop inschrijven bent u ingeschreven.
5) Bevestiging volgt via de mail & is zichtbaar in de KNLTB Club App
6) Kies minimaal 2 vrijwilligerstaken op de data die u uitkomen

Ieder lid vanaf 18 jaar moet 2 vrijwilligers taken verrichten of kan dit afkopen voor een bedrag van 25,- euro.
Indien er voor eind oktober 2023 geen 2 taken vervult zijn of afgekocht is, krijgt het TCA-lid een betaalverzoek van de penningmeester.
Ieder lid is zelf verantwoordelijk voor het inplannen en uitvoeren van 2 taken in het vrijwilligersrooster, ook bij afzegging of uitval van de activiteit door bijv. het weer.
We hopen natuurlijk dat jullie allemaal gezellig met elkaar de vrijwilligerstaken binnen TC Annen komen vervullen.

Alvast allemaal hartelijk dank voor jullie hulp & inzet!

Mocht u toch vragen hebben of hulp nodig hebben, dan kunt u contact opnemen met onze ledenadministrateur/secretaris Hanneke Bisschop – Holtman, bisschop-holtman@planet.nl of voorzitter kantinecommissie Rob Muizer, r.d.muizer@gmail.com

Met vriendelijke groet namens de kantinecommissie,

Rob Muizer, r.d.muizer@gmail.com