Tennisclub Annen biedt deze zomer de Zomer Challenge aan: tennis voor sportievelingen die een zomerstop hebben en/of kennis willen maken met tennis.

De Zomer Challenge is een lidmaatschap voor de maanden juni tot en met oktober waarbij men onbeperkt vrij kan tennissen. Ook kunnen zij tijdens de Zomer Challenge deelnemen aan clubactiviteiten.

Daarnaast krijgen de deelnemers twee tennislessen onder begeleiding van een trainer van onze tennisschool Future Tennis.

Kosten bedragen €50,-.

Na deze Zomer Challenge word je volwaardig tennislid, tenzij je opzegt voor 1 december 2022 via het mailadres: ledenadministratie@tc-annen.nl

Inschrijven kan vanaf 25 mei t/m 15 juni via: Aanmelden lidmaatschap of dit aanmeldingsformulier, in te leveren bij ’t Veld 12 in Annen.