Heb je weer zin in tennis op je vrijdagavond? Zie je ernaar uit om met elkaar de baan op te gaan? De befaamde Vrijdagavondmix gaat namelijk weer beginnen.

De officiële toernooien en competities kunnen helaas nog niet beginnen, maar deze interne activiteit mag plaatsvinden. Iedereen kan en mag meedoen aan deze laagdrempelige gemengde dubbelcompetitie. De gezelligheid staat bovenaan, maar die sfeer na afloop op het clubhuisterras moeten we nog even uitstellen. Toch is het fijn om elkaar weer te zien en tegelijk kun je je service, mooie forehand, strakke backhand, slimme volley of misschien wel vlijmscherpe dropshot in de praktijk brengen.

We hopen jullie allemaal weer te zien! We maken er hoe dan ook weer een fantastische competitie van.

Opgeven

Hier geef je ook je verhinderingen op. Je kunt per persoon maximaal twee avonden als verhindering opgeven. Als je nog geen partner hebt, kun je je ook individueel opgeven. We kijken dan naar een oplossing. We doen ons best zodat je dan alsnog mee kunt doen. De sluitingsdatum is vrijdag 4 juni.

Nazit helaas nog even niet

De nazit tot de late uurtjes kan op dit moment nog niet. We zijn blij dat we de Vrijdagavondmix kunnen organiseren, maar daarbij moeten we ons wel aan de volgende maatregel houden:

Je bent alleen op het park als je moet spelen. In de planning staat hoe laat en waar je moet spelen. Zorg ervoor dat je op tijd (5-10 minuten van te voren) op het park aanwezig bent. Na je wedstrijd mag je helaas ook niet blijven om na te praten of bij anderen te kijken.

We volgen de actuele maatregelen van het RIVM en de KNLTB. Als er veranderingen komen, zullen we communiceren wat dat betekent voor de Vrijdagavondmix.