Beste leden,

De voorjaarszon komt tevoorschijn en de banen liggen er strak bij, dus dat betekent dat de tennisrackets weer afgestoft mogen worden. Op zaterdag 1 april (geen grap!) opent TC Annen het nieuwe tennisseizoen met “Crazy Tennis”. Iedereen is daarvoor van harte uitgenodigd: leden en niet-leden. Wil je dus eens sfeer komen proeven op de banen aan de Kruisakkers? Je bent welkom. Je hoeft (nog) niet te kunnen tennissen. De enige eis is dat je zin hebt in een gezellige middag. Het begint om 15.00 uur en om 17.00 uur sluiten we af met een drankje. Voor de jeugd is er van 13.00 uur tot 15.00 uur een tennisinstuif om kennis te maken met de sport.

Het eerste uur spelen we met aangepaste “Crazy” regels. De dobbelsteen bepaalt wat er staat te gebeuren…
Het tweede uur heb je de keuze wat je graag wil. Er is dan ook ruimte om zonder deze regels te spelen. Doel is lekker een balletje slaan en toasten op een nieuw seizoen!

Ook komend jaar organiseert de club diverse (laagdrempelige) activiteiten. De complete activiteitenkalender voor dit jaar vindt je hier. Voor ieder wat wils!

Met vriendelijke groet,

de wedstrijdcommissie & de jeugdcommissie