Beste leden,

TC Annen gaat voor het komende seizoen 2023 over op het KNLTB Club app systeem.

Vanaf 2024 gaat de KNLTB  helemaal over op deze app met de digitale ledenpas. Er worden dan ook geen pasjes meer gemaakt/gebruikt.

De belangrijkste veranderingen zijn:

1. Het dienstenplanning (vrijwilligersrooster) staat in de app en op de website. U kunt dit elk moment van de dag inzien, inschrijven voor vrijwilligerstaak of eventueel herplannen.
  2. Banen reserveren kan alleen via de app en niet meer via de website.
  3. Uw digitale ledenpas is altijd beschikbaar via deze app.
  4. Invoegen van de competitie uitslagen door de teamcaptains via de app. De competitie uitslagen/indeling is ook via deze app te bekijken.
  5. We kunnen via de KNLTB Club app ook berichten/nieuws sturen naar alle leden.

Natuurlijk zullen we u hierover later meer informeren en toelichten hoe alles precies gaat werken.

Maar bij deze het verzoek om alvast deze KNLTB  Club app op uw telefoon te zetten.

Deze is te downloaden via de Play store of App store

Voor de eerste keer dient u eerst TC Annen als tennisclub op te zoeken. Het is handig om te zoeken op Annen.

U selecteert Annen en met uw bondsnummer kunt u een nieuw wachtwoord aanmaken.

Uw bondsnummer staat op uw pasje of in de welkomsmail. Mocht u deze niet weten, dan kan deze opgevraagd worden bij de ledenadministrateur.

Er wordt naar het mailadres welke bekend is bij de KNLTB/tennisclub een mail gestuurd. In deze mail kunt u via de link een password aanmaken.

U kunt dan inloggen met uw bondsnummer en aangemaakte password. Dit dient u eenmalig te doen.

Mocht u toch vragen hebben of hulp nodig hebben, dan kunt u contact opnemen met onze ledenadministrateur/secretaris Hanneke Bisschop – Holtman, bisschop-holtman@planet.nl

Met vriendelijke groet,

Het bestuur TC Annen