Beste tennissers,

De befaamde Vrijdagavondmix gaat weer van start! Mooie partijen met daarna nog de gezellige nazit op het clubhuisterras. We nodigen je uit om je in te schrijven voor deze laagdrempelige gemengd dubbelcompetitie. We hopen jullie weer te zien!

Speeldata

Op de volgende vrijdagen wordt er gespeeld: 8 april, 15 april, 22 april, 29 april, 6 mei, 13 mei, 20 mei, 3 juni en de slotavond 10 juni.

Opgeven

Je kunt je opgeven met de volgende link:

Hier geef je ook je verhinderingen op. Je kunt per persoon maximaal twee avonden als verhindering opgeven. Als het niet lukt met opgeven kun je bij Saskia terecht. Haar contactgegevens staan onderaan de mail.

In poule A worden de koppels weer door de wedstrijdcommissie samengesteld op basis van de inschrijvingen (net zoals afgelopen jaar). In de overige poules speel je met de tennispartner met wie je je opgeeft. Als je nog geen partner hebt, kunnen we met je kijken naar de mogelijkheden. De inschrijvingsdeadline is: 20 maart.

Bij vragen kun je contact opnemen met Saskia Boeijink: saskiaenwessel@gmail.com of 06-52173416

Groetjes,

De wedstrijdcommissie