Wie ooit wordt toegelaten in de hemel zal al snel iets bijzonders ontdekken.

Als je bij de hemelpoort linksaf gaat en dan de derde standaard wolk links dan zie je een café staan. Dit is café de Eeuwige Slok. Een van de stamgasten is André Hazes.

Hij keek o.a. het weekend van 26-27 februari 2022 toe hoe een flinke groep vrijwilligers van TC Annen heel hard aan het werk waren. Als u goed had geluisterd had u een heel toepasselijk lied gehoord wat hij spontaan begon te zingen n.l.:

BLOED-ZWEET EN TRANEN.

De aanleg van onze ledverlichting zorgde wel voor bloed. Bij het weghalen van stukken hekwerk zijn er wel wat vingers beschadigd. U dacht misschien hoe kunnen die banen zo nat zijn het regent nauwelijks. Dit was van de honderden zweetdruppels die van het gelaat van de werkers afstroomden. Tranen waren er ook. Een aantal werkzaamheden gingen moeilijker dan verwacht. Dit gaf toch wat frustratie en een traan was soms met moeite te verbergen.

DE WERKERS

Natuurlijk dienen zij even genoemd te worden want het is geweldig wat zij voor de club hebben gedaan en wat zij nog gaan doen. Er was een werkgroep samen gesteld die o.a. de voorbereidingen hebben gedaan voor de aanschaf van de LED. Alleen dit al heeft heel wat uren in beslag genomen.

Deze groep bestond uit: Marc van Dijk, Arjan de Jonge, Gerard Kuitse, Fabian Kuitse, Martijn Rienks, Erik Dijkema, Rob Muizer, Johan Zeubring en Barry Schuiling.

Al deze mensen hebben o.a. ook veel werkzaamheden verricht tijdens het werk weekend.
Zij kregen dat weekend weer extra en zeker nodige hulp van: Erwin Schoo, Erik de Groot, Ben Veldkamp en Jan Hulshof.

Op maandag kwam de firma Aerolux om de lichtmasten te plaatsen. Dit zal drie dagen gaan duren als het goed gaat. Ook hier voor moesten de nodige werkzaamheden worden verricht.
De firma Aerolux was dan ook blij met de hulp van Martijn Rienks,  Jan Hulshof,  Cunni Boonstoppel en John Brinkkemper.

Mocht ik iemand zijn vergeten dan bij deze mijn excuus want een ieder die heeft meegeholpen aan al deze genoemde werkzaamheden is goud waard voor de vereniging.

De banen 1 en 2 zijn vanaf 4 of 5 maart weer bespeelbaar.
De banen 3 en 4 hopelijk vanaf eind maart.
De hekken en de banen moeten behoorlijk worden hersteld n.l.

Namens het bestuur

John Brinkkemper