Beste Leden van TCA

Eerst maar even het goede nieuws:

Volgend jaar hoeft u met name op baan 1 en 2 niet meer in het duister te spelen.
Op de buitengewone – digitale – ledenvergadering heeft de vergadering het bestuur toestemming gegeven om over te gaan op LED-verlichting.
Indien mogelijk zal dit rondom maart gereed zijn.
Uiteraard zal er tijdens de aanleg niet altijd op elke baan gespeeld kunnen worden in verband met de benodigde werkzaamheden.

Helaas ook minder leuk nieuws:

In eerste instantie kregen wij bericht dat door de corona maatregels er alleen nog enkelspelen zijn toegestaan.
Dubbel was verboden dus uiteraard ook geen toss.
Iedereen bericht gehad per mail.
Een dag later bericht gekregen dat er wel dubbel mag worden gespeeld maar beslist geen toss activiteiten.
Het laatste bericht kwam weer een dag later: absoluut geen dubbels meer.
Dit is natuurlijk nogal verwarrend maar wij zullen ons er aan moeten houden.
De boetes bij overtreding zijn niet gering.

Betreffende training zijn er weer iets andere regels maar dat vertelt uw trainer wel aan u.

Tot slot wens ik u namens het bestuur prettige kerst en een zo gezond mogelijk nieuwjaar.

John Brinkkemper