De winnaars van onze eigen club tijdens het Marvel Open.

Allereerst de complimenten voor de toernooi commissie.

Deze bestond uit: Annet Van Hattem –  Mariet van Dijk – Koos Brongers en Erwin Schoo.

Slechts één avondje werd het wat lastig vanwege de regen.
Er mocht worden uitgeweken naar Veendam maar dat was gelukkig alleen voor de eerste ronde. De eigen banen werden vakkundig opgeknapt en de rest van de avond vond op eigen park plaats.
Van de bezoekende spelers was er niets als lof voor het park in totaal en zeker voor de organisatie.
Terecht werd er wel wat geklaagd over de matige verlichting. Er wordt momenteel druk onderzoek gedaan of het mogelijk is om volgend jaar LED-verlichting aan te schaffen.

Winnaars die aan onze club verbonden zijn waren:

Heren enkel 5: Tom Verschoor
Heren enkel 6: Tom Verschoor (dit is geen foutje maar echt waar)
Dames enkel 7: Saskia Boeijnk
Dames dubbel 5: Marisca Luning – Lisanne Luning (zus van)
Dames dubbel 6: Annette van Hattem – Marieke de Vries (oud lid)
Dames dubbel 7: Gea Bloemert – Gieneke Rienks
Heren dubbel 8: Jaap Benes – John Brinkkemper

Allen gefeliciteerd.

Tot slot dank aan de sponsors en natuurlijk aan de kantine commissie die het behoorlijk druk heeft gehad en verder een ieder die heeft mee geholpen het park en vooral de banen in orde te houden..

John Brinkkemper