EEN TERUG EN TOEKOMSTBLIK
Corona heeft natuurlijk een enorme invloed op het tennisleven. Wedstrijden zonder publiek tijdens competities en kampioenschappen, kantines die gesloten moesten worden. Ook een drankje zelf meenemen om na de partij nog samen wat te drinken mocht niet meer. Zelfs een praatje na de wedstrijd is verboden. Daardoor was tossen niet meer mogelijk. Dat was immers een half uurtje spelen en vervolgens koffie. En dat 2x per ochtend. Ook de woensdagavond is vervallen helaas. Het leukste evenement is mijn inziens de Vrijdagavond competitie. Mensen van allerlei niveaus doen hier altijd aan mee. Als jet 2x op een avond moest spelen met een uur tussen pauze moest je tussendoor naar huis. Als ik dit verhaaltje met een pen zou moeten schrijven zou deze gaan huilen van verdriet.
Gelukkig mogen wij momenteel nog wel een enkel spelen en dat wordt ook regelmatig gedaan. Het zal hopelijk opgevallen zijn dat de banen er echt mooi bij liggen. De werkploeg van de maandagochtend doet hier heel erg goed hun best voor en het resultaat mag er zijn.

50 JAAR TCA
Wij hadden zo’n mooi feest gepland voor het 50-jarig bestaan. Heel veel uren is hier over vergaderd en iedereen had er echt zin in. Helaas is dit feest in eerste instantie een jaar uitgesteld maar ook in 2021 zal dit niet zeer waarschijnlijk mogelijk zijn. Zolang er nog corona is lukt het niet om dingen goed te plannen en dat is nu eenmaal noodzakelijk. Het jubileumboekje hopen wij wel dit jaar uit te kunnen geven. Zo mogelijk als er weer een Vrijdagavond mix mogelijk is.

DE VERBOUWING
Op een paar kleine dingen na is dat klaar. Het resultaat is iets om trots op te zijn. Het werd wel wat duurder als gepland en dat kwam mede door het dak probleem. Wij zijn heel erg gelukkig dat wij aardig wat subsidies hebben gekregen. Nu maar sparen voor LED-verlichting.
Ik hoop dat wij in de loop van het seizoen weer volop mogen tennissen maar ook kunnen genieten van het gezellig samenzijn na afloop van de partij.

Rest mij een ieder een gezond Nieuwjaar toe te wensen.

John B.