Beste Leden,
De Veiligheidsregio Drenthe heeft nieuwe coronaregels opgesteld via een noodverordening n.a.v. de persconferentie van de minister president en de minister van VWS van 14 oktober. Op de site van de NOC*NSF worden deze verduidelijkt:

Een belangrijk onderdeel van de regels is dat er gesport mag worden in groepen van maximaal 4 personen, en dat toeschouwers niet toegestaan zijn. Iedereen die blijft na het sporten wordt gezien als toeschouwer en daar staan boetes op. Het is dus niet de bedoeling dat er consumpties meegenomen worden naar de club, omdat daar boetes aan verbonden kunnen zijn. Indien deze aan de club worden gegeven worden ze verhaald op de veroorzakers.
Uiteraard gaat het bestuur er van uit dat alle leden hun verantwoordelijkheid nemen t.a.v. het verantwoord sporten. Het bestuur kan toezien op naleving van de voorschriften. Als wordt geconstateerd dat regels bewust worden overtreden zullen wij zelf moeten overgaan op maatregelen.

Bij een eerste keer wordt het pasje geblokkeerd en kunt u 2 weken niet tennissen. Ook niet met iemand die wel kan reserveren. Gebeurt dat toch dan zullen wij uw pasje blokkeren tot aan het einde van de corona maatregelen. Alle corona regels zijn gemaakt voor uw gezondheid dus houdt u zich a.u.b. aan deze regels.

Bestuur TCA.