Van 24 augustus tot en met 6 september werden de gezellige en sportieve Clubkampioenschappen gespeeld. In meerdere categorieën werd er gestreden om de prijzen.

Herenenkel 1

Vier deelnemers speelden in één poule. Niek Veldkamp maakte zijn debuut tussen de senioren. De toeschouwers waren het unaniem eens dat Niek de komende jaren nog hoge ogen gaat gooien. De winst in de herenenkel 1 ging uiteindelijk naar nieuweling Tom Verschoor. Na een spannende en mooie wedstrijd tegen Rob Muizer besliste hij de poule in zijn voordeel.

1 Tom Verschoor
2 Eelke Jan Bouma
3 Rob Muizer
4 Niek Veldkamp

Herenenkel 2

Ervaring maakt soms het verschil. Henk Hellema wist met zijn vaste spel Arjan de Jonge achter zich te houden. Een nagenoeg foutloze partij zorgde voor een mooie overwinning.

1 Henk Hellema
2 Arjan de De Jonge
3 Bas Wijnbergen
4 Erwin Schoo

Damesenkel 2

1 Monique Achterberg
2 Cindy de Jonge
3 Trientje Schuiling

Herendubbel 1

Een geweldige finale tussen Marc van Dijk/Bas Broekman en Niels Valkenburg/Edward Tuinman op de vrijdag na de vrijdagavondmix. Ademloos werd er gekeken wie de titel naar huis sleepten. Titelverdedigers Niels en Edward leken in de derde set aan het langste eind te trekken. Maar bij een 4-0 voorsprong kwam de versnelling van team Van Dijk/Broekman. Deze versnelling deed de wedstrijd kantelen en zo ging de titel verrassend naar Marc en Bas.

Herendubbel 2

Op papier zou het een spannende wedstrijd worden. De finale tussen Jaap Benes/André Veenstra en Erwin Schoo/Johan Zeubring. Jaap en André bleken alleen een fantastische dag te hebben en met slimme ballen boekten ze een keurige toernooiwinst.

1 J Benes / Andre Veenstra
2 Erwin Schoo / Johan Zeubring
3 Martijn Rienks / Frans Wigchering

Damesdubbel 1

Een andere opzet dan normaal. De dames speelden niet met hun vaste dubbelpartner, maar er werd wat gewisseld. Dat zorgde voor spannende en gelijkwaardige wedstrijden. Merel Praamstra en Gerrie Zoetebier gingen er uiteindelijk met de beker en de wijn vandoor.

1 Merel Praamstra / Gerrie Zoetebier
2 Nancy Bootsman / Aafke Roos
3 Saskia Boeijink / Margo Boersma
4 Gea Bloemert / Gieneke Rienks

Damesdubbel 2

Jisca van der Mei en Fokelina Wijnbergen waren niet te stoppen. Drie ruime overwinningen zorgden voor een onbedreigde toernooiwinst. De dames beginnen steeds beter te spelen en we wachten op een debuut in de damesdubbel 1.

1 Jisca van der Mei / Fokelina Wijnbergen
2 Bea Benes / Trientje Schuiling
3 Cindy de Jonge / Klaasje Mulder
4 Renate Bentum / Heleen Klinkers

Gemengd dubbel 1

Femmie Mulder en Bas Broekman prolongeerden hun titel in het gemengd dubbelspel. Alleen de regen kon de twee servicekanonnen stoppen. Desondanks is het een meer dan verdiende titel.

1 Bas Broekman / Femmie Mulder
2 Edward Tuinman / Saskia Boeijink
3 Jan Hunderman / Nancy Bootsman
4 Erik Grave / Clara Klinkers

Gemengd dubbel 2

Martijn Rienks en Gieneke Rienks pakten de titel in de gemengd dubbel 2. Arjan de Jonge en Jisca van der Mei kwamen in de finale net tekort. Martijn en Gieneke maakten weinig fouten en in de tweede set wisten ze met een paar mooie volley’s en hun vastigheid het verschil te maken.

1 Martijn Rienks / Gieneke Rienks
2 Arjan de De Jonge / Jisca van der Mei