Op 26 juli 2020, het jaar van de Corona, heeft de Wed Cie bedacht een Thuisblijverstoernooi te organiseren. Onder leiding van mijzelf en de ‘know how ‘ van John Brinkkemper als verwoede toernooiregelaar, hebben zich op deze prachtige , zonnige dag 28 personen kostelijk vermaakt.
Na de lunch was er  een wedstrijd gepland met een handicap. Iedereen moest spelen met een bril op waarvan  1 oog was afgeplakt .  ( zie foto’s)
Hier en daar was er wat gemopper , maar na de wedstrijd , met hilarische ballen en lachbuien , vond iedereen het een leuke vondst.
Voor de beste dame en heer in poule A en B was er een rozet als beloning en iedereen mocht de bril houden.
Dit is voor herhaling vatbaar, vooral als je na zo’n dag door iedereen wordt bedankt.

Graag gedaan!!!

Ineke Fial