10 juni 2020 bestond onze vereniging maar liefst 50 jaar. Zoals bekend was het de bedoeling dit op 13 juni 2020 te gaan vieren. De jubileumcommissie had een mooi programma samengesteld voor jong en oud. Henk Hellema en Bert Huisman zijn nog druk bezig met het samenstellen van het jubileumboekje.

Wij konden niet anders dat dit hele feest uitstellen tot 12 juni 2021.

Uiteraard is het Coronavirus er de oorzaak van dat er geen enkel evenement door kan gaan tot nu toe. Wij zijn verplicht de kantine en het terras tot 1 juli dicht te houden. Dit betekent ook dat wij geen activiteit kunnen organiseren zoals b.v. de Toss.

Er mag wel weer door Jong en Oud worden getennist. Bij elke baan hangt een flesje met desinfecterend materiaal. Dit wordt behoorlijk goed gebruikt gelukkig. Houdt u zich a.u.b. wel aan de Coronaregels b.v. bij het wisselen van kant.

Als u gaat tennissen dan kunt u ook zien dat er hard wordt gewerkt aan de verbouwing van de kleedkamers. De firma’s Dijkema en Boerema leveren zichtbaar vakwerk. Helaas mede door het Corona tijdperk is het allemaal wat later klaar als de bedoeling was. De streefdatum is nu dat op 1 juli als kantine en terras weer open mogen de werkzaamheden grotendeels voorbij zijn.

Ook de zgn. maandagochtendploeg heeft het nodige werk verricht. Zij hebben momenteel extra hulp van Cunni Boonstoppel en Erwin Schoo. Uiteraard zijn wij hier blij mee. Iedereen doet zijn klussen zo goed mogelijk. Je hoeft immers geen kei te zijn om jouw steentje bij te dragen.

Een persoon wil ik toch even in het papieren zonnetje zetten en dat is Margo Boersma. Margo heeft heel veel werk – soms in eenzaamheid – verricht met schuren-sauzen-schilderen enz. Zij wordt ongetwijfeld heel oud want zij heeft een clubhart van Goud.

Half juni is er een bestuursvergadering en zullen wij overleggen welke evenementen nog mogelijk zijn. Uiteraard houden wij u hiervan op de hoogte.