Beste Leden,

Ongetwijfeld zullen er onder de leden van TC Annen een aantal mensen zijn die over zijn gestapt op glasvezel.
Dit houdt in dat u dat meestal ook een ander mailadres heeft gekregen.
Als dat zo is geef dat dan a.u.b. even door aan de ledenadministratie: ledenadministratie@tc-annen.nl (Cunnie Boonstoppel)

DUBBEL/MIX

Wij mogen weer gaan dubbelen en mixen. Uiteraard met inachtneming van de bekende corona-regels. Dus houdt rekening met de 1.5 meter. Zeker ook met het wisselen van kant. Het beste is met de klok mee wisselen. Dus aan iedere zijde van het net 2 personen die ook de nodige afstand houden. Was voor de wedstrijd uw handen. Op elke baan is bij de toegangspoort een flesje desinfectie opgehangen. Een enkele druppel uitsmeren in uw handen tot het droog is.

HELAAS

In de steden gaat de horeca weer gedeeltelijk open. Ook de terrassen gaan weer open. Net als alle tennisclubs in Nederland hadden wij er ook op gerekend dat de kantine weliswaar niet gebruikt mag worden maar het terras wel. Maar het is onbegrijpelijk maar ook dat is niet toegestaan. Volgens de laatste regels mag de kantine en het terras pas in september weer in gebruik worden genomen. Dat houdt in dat het ook niet mogelijk is om een toss te organiseren. Ook de vrijdagavondcompetitie valt net als de toss onder georganiseerde evenementen en dat is nog steeds verboden.

DE KLEEDKAMERS

Aan het gedeelte wat al bijna klaar is kunt u zien dat het uiteindelijk best mooi wordt. Mede door dat het toch meer werk is als was ingeschat is het nog niet helemaal klaar. Aan het gedeelte dat door de maandagochtendploeg wordt gedaan wordt heel hard gewerkt. Muren sauzen – deuren schilderen enz. Deze ploeg heeft momenteel extra steun van Cunni Boonstoppel en Erwin Schoo. Uiteraard zijn wij heel blij met deze ondersteuning.

DE BANEN

De banen liggen er echt prachtig bij. Eenieder die les heeft of af en toe een partijtje speelt zal dit ongetwijfeld beamen. Ook rondom de banen zijn de paden en tuinen het aanzien waard. Ik hoop echt dat de maatregelen worden versoepeld en wij binnenkort weer na het tennissen nog even gezellig kunnen nazitten met een lekker drankje. Maar het kan ook zijn dat zelfs september niet haalbaar is omdat sommige mensen zich amper aan de coronaregels houden. Denk maar aan de strandbeelden o.a.

Waarschuwing:

Mocht u denken ik neem zelf een drankje mee dan moet ik u toch mededelen dat er dan ook boetes kunnen worden uitgedeeld van bijna €400,- p.p.