SPT TOERNOOIEN

Op het publicatiebord in de hal van de kantine kunt u zien waar en wanneer er op andere parken wordt gespeeld. U dient zich wel zelf op te geven.
B.v. tijdens de Toss kunt u dan gezamenlijk wel afspreken wie er voor vervoer zorgt. De opgave voor de indoor toernooien in Emmen zijn wel al geregeld.

KLAVERJASSEN

Veel mensen hadden de moeite genomen om zich af te melden hoewel dat geen verplichting is maar wel op prijs werd gesteld. Toch waren er 7 personen die een gezellige avond hebben gehad.
Door dat de puntentelling zo in elkaar steekt dat je met 3 personen aanmerkelijk minder punten haalt als met 4 kwam er een verassende winnaar uit. Harry Schmidt (van Schipborg en graag geziene gast) mocht de door de Kudde van Anloo beschikbaar gestelde rollade mee naar huis nemen. Gelukkig ziet het er naar uit dat er de volgende keer meer mensen komen.
De verwachting is dat er op 3 en waarschijnlijk op 4 tafels wordt gespeeld. Iedereen is welkom op vrijdag 10 januari 2012. De wedstrijden beginnen om 20.00 uur. De kantine is geopend vanaf 19.30 uur. Kosten 3 Euro p.p.

DE VERBOUWING

Binnenkort zal worden begonnen met de wederopbouw van de kleedkamers. Deze zijn voorlopig dus niet beschikbaar. Wel kan er nog steeds worden getennist. Op dit moment op de banen 3 en 4. 1 en 2 zijn gewoon iets te zacht. De toss gaat dus nog steeds door.

NIEUWJAARSRECEPTIE

U heeft er allemaal bericht van gehad dat wij op zaterdag 4 januari een nieuwjaarsreceptie houden vanaf 19.00 uur. Hopelijk komen er een flink aantal mensen om elkaar de hand te schudden of
zoenen uit te delen. Ik wens u nu mede namens de overige bestuursleden alvast hele prettige feestdagen en een gezond en sportief 2020 toe.