Zoals bekend beginnen wij na de najaar competitie aan de noodzakelijke verbouwing van de kleedkamers, doucheruimtes, toiletten en o.a. het dak van Het Theehoes. (Dit is de officiële naam van ons clubhuis)

Het bestuur heeft zich best wel zorgen gemaakt hoe dit allemaal bekostigd moet worden. In de loop der jaren zijn er altijd wel verstandige bestuurders geweest die hebben gezorgd voor een redelijk bedrag voor dit soort uitgaves.

Maar elke cent is er één en als je dan een sponsor krijgt die maar liefst 500.000 centen ter beschikking stelt dan ben jij daar gewoon heel erg blij mee.
Ons lid Marlies Mulder (actief in de wedstrijd en toernooicommissie) heeft bij het bedrijf waar zij werkt een bedrag van maar liefst € 5.000 gekregen voor onze verbouwing. Dit bedrijf is TVM verzekeringen. TVM is bij het grote publiek vooral bekend vanwege de sponsoractiviteiten in de sport.

Wij zijn TVM heel dankbaar voor deze sponsoring en natuurlijk wordt ook Marlies bedankt dat zij dit voor elkaar heeft weten te krijgen.

John Brinkkemper