Een van de best bezocht evenementen is ongetwijfeld de Vrijdagavondmix. In 6 verschillende poules worden er werkelijk hele veldslagen geleverd. En soms is het resultaat bijzonder verrassend. Heel mooi dat er aardig wat redelijk nieuwe leden aan meededen. Daar zaten zonder meer toekomstige kampioenen bij want het talent was voor iedereen duidelijk zichtbaar. De banen werden gewoon nat van het talent wat er vanaf droop.

De kantinecommissie zag er ook heel tevreden uit want er werd en prima omzet gedraaid. Bijzonder dat er toch altijd weer mensen zijn die tot in de vroege nachturen zich beschikbaar stellen om feestvierders van een drankje en een hapje te voorzien. Niet alleen de kantinecommissie maar natuurlijk ook de wedstrijd commissie bedankt voor jullie inzet. Hopelijk gaat die vrijdagavond mix nog heel veel jaren door.

Na weken van schermutselingen kwamen er uiteraard ook kampioenen boven drijven. Dit waren de poulewinnaars:

Poule A: Femmie Mulder/Eelke-Jan Bouma
Poule B: Merel Praamstra/Tim de Haan
Poule C: Marieke Appels/Bart Boerema
Poule D: Hanneke Holtman/Rolf Buining
Poule E: Martha Brandsma/Gerrit Koopmans
Poule F: Klaasje Mulder/Hendrik Mulder

Uiteraard allemaal nogmaals gefeliciteerd met deze prestatie.

DE CLUBKAMPIOENSCHAPPEN MIX

Hier werd gestreden in de A en B-categorie. Voor de C-poule waren slechts 2 aanmeldingen dus zijn die toegevoegd aan de B. Na echt wel behoorlijk wat spannende wedstrijden en verrassende uitslagen kwamen de volgende koppels tevoorschijn als de kampioenen van 2019.

A: Femmie Mulder/Eelke Jan Bouma
B: Gea Bloemert/Henk Hellema.

TOEKOMSTIGE PLANNEN

Woensdag 10 juni 2020 bestaat TC Annen liefst 50 jaar.
Dat een club al zo oud is en bekend staat als een vereniging waar iedereen zich thuis voelt is natuurlijk te danken aan al die vrijwilligers die zich in het verleden en vandaag de dag zich hebben ingezet voor onze club.
Uiteraard allemaal bedankt.

Natuurlijk gaan wij dit jubileum met z’n allen vieren. De jubileumcommissie in samenspraak met het bestuur is druk bezig met een prachtig programma samen te stellen voor jong en oud.
DIT ZAL PLAATSVINDEN OP ZATERDAG 13 JUNI OP ONS EIGEN PARK

NOTEER DEZE DAG VAST IN UW AGENDA WANT DIT MAG U NIET MISSEN.

DE VERBOUWING

Zodra de najaar competitie is afgelopen – beetje afhankelijk van mogelijke inhaaldagen – maar waarschijnlijk half november – zal gestart worden met de grote verbouwing van douche en kleedruimtes en bijbehorende toiletten. Er zal één toilet beschikbaar blijven. Alleen omkleden tijdens de toss b.v. is daar niet mogelijk. De Toss en kaartavonden gaan gewoon door.

KLAVERJASSEN

Ook dit jaar gaan wij weer elke 2e vrijdag van de maand te beginnen op 8 november weer een avondje gezellig kaarten. Uiteraard in ons eigen clubhuis. U hoeft zich niet van tevoren op te geven. Introducee is toegestaan. Kosten 3 euro p.p.