DE TOSS
De Toss werd tot voor kort redelijk bezocht. Maar de laatste twee weken is er extra belangstelling voor de dinsdagochtend toss. Gemiddeld 19 personen. Gewoon super dus.

De zaterdag Toss i.p.v. de zondag werd trouw bezocht maar er was altijd wel een baantje vrij. Dit was ook gepland dus kwam dat goed uit.

Woensdagavond was vrij wisselend betreft deelnemers. Maar gezellig was het altijd na afloop.

I.v.m. de Najaar competitie is het niet mogelijk om op zondag te tossen. Zaterdag is het wel mogelijk vanaf 28 september a.s.

DE NIEUWE TRIBUNE
U heeft het ongetwijfeld al gezien en gelezen maar de tribune achter baan 4 is in gebruik genomen. Wij hebben hier terecht veel complimenten over gehad. Baan 4 hoort er nu helemaal bij. Iedereen die op wat voor manier dan ook heeft meegeholpen aan de realisatie hiervan mijn hartelijk dank.

50 PLUS TOERNOOIEN
Op bijna alle 50+ toernooien doen er wel een groep Annenaren mee. Het niveau van deze toernooien is de afgelopen jaren behoorlijk gestegen. Het gemiddelde niveau ligt toch meestal wel rond speelsterkte 7. Winnaars uit Annen waren: Gerry Zoetebier-Margo Boersma-John Brinkkemper. Ons eigen toernooi op 6 april 2020 is nu al volgeboekt. Een eer voor de organisatie dat ook mensen van buitenaf zo graag mee willen doen.

MARVEL OPEN
Ons toernooi heeft een hele goede naam bij de deelnemers. Er was zelfs een deelnemer die helemaal uit Haarlem kwam. De TC/Maandagochtendploeg had er alles aan gedan dat het park er goed bij lag. Ook tijdens de wedstrijddagen moesten zij handelend optreden bij vervelende regenbuien. Heel fijn dat ook mensen die niet in een commissie zitten de helpende hand toestaken. Mooi staaltje van saamhorigheid. Desondanks moesten er toch een aantal partijen in de hal in Haren worden gespeeld. De kantinecommissie en eenieder die achter de bar heeft geholpen verdienen een groot compliment. Elke dag maar tot in de late uurtjes doorgaan ook al waren ze allemaal behoorlijk moe. Ook op zaterdag 80 pizza’s bakken is een behoorlijke klus geweest.

De toernooicommissie heeft het mede door de weersomstandigheden niet altijd even makkelijk gehad. Maar zij hebben het uitstekend gedaan en iedereen was vol lof over de organisatie.

ERELAATSEN VAN TCA LEDEN OP HET MARVEL OPEN
HE 5: Bas Broekman-2
DE 8: Clara Klinkers-1 Monique Achterberg – 2
HD5 17+ Bas Broekman/Tim de Haan – 2
HD6 17+ Marc van Dijk/Gerard Kuitse – 2
DD8 17+ Gea Bloemert/Gieneke Rienks – 1
DD7 17+ Monique Achterberg/Clara Klinkers – 2
DD6 17+ Saskia Hammega/Femmie Mulder – 1
GD5 17+ Edward Tuinman/Femmie Mulder – 1

Op dit sterk bezette toernooi zijn dit prestaties om trots op te zijn.

HET 50-JARIG BESTAAN
Volgend jaar op 10 juni 2020 bestaat onze club 50 jaar. Dit laten wij niet zomaar voorbijgaan. Er zijn diverse plannen in ontwikkeling maar er is één datum die u gewoon vrij moet houden:
Zaterdag 13 juni 2020 maken we er een ware feestdag van voor jong en oud. Noteer deze datum alvast in uw agenda.