Woensdagavond 28 augustus werd door Gerard Kuitse, Marc van Dijk, Erwin Schoo en Arjan de Jonge de laatste hand gelegd aan de bouw van een zittribune langs baan 4. Bovendien is het pad vòòr de tribune betegeld. De reactie van menig tosser was zeer positief: ‘Baan 4 is geen achterafbaan meer, maar hoort er vanaf nu helemaal bij.’ Het gereedkomen van de tribune komt op een heel goed moment: vlak vòòr het begin van het Marvel Open 2019 dat deze week plaatsvindt. Dit toernooi is een mooie gelegenheid om de tribune ook zelf uit te proberen.

Met het plaatsen van deze derde tribune – naast die langs banen 1 en 2 – is een idee gerealiseerd waar de Club van 50 zich al enige jaren mee bezighield. Mede door de inzet van een aantal doortastende Club-van-50 leden is dat nu werkelijkheid geworden.

Henk Hellema
secretaris Club van 50