CLUBKAMPIOENSCHAPPEN ENKEL/DUBBEL

Jammer dat her aantal opgaves aan de geringe kant was. Niettemin konden de toeschouwers volop genieten van ongelooflijk spannende en mooie wedstrijden.

HEREN ENKEL A

Een ieder die aanwezig was heeft ademloos toegekeken naar de wedstrijd tussen Edward Tuinman en Rob Muizer. Deze heren haalden een niveau waarvan niemand had gedacht dat dat ooit op ons park zou plaatsvinden tussen twee TCA-ers. Rob had het heel even in eigen hand om zijn titel te prolongeren maar Edward die een backhand heeft waar Federer nog van gaat kwijlen trok toch aan het kortste eind.
Zijn andere partijen gingen voor hem toch wat soepeler en zo werd hij terecht een prachtige kampioen.

HEREN DUBBEL A

De mollen onder het gravel klaagden allemaal over hoofdpijn veroorzaakt door de kanonsmashes die Niels afleverde. Het was voor de neutrale toeschouwers een lust voor het oog maar ongetwijfeld denken zijn tegenstanders daar toch iets anders over. Samen met superstar Edward waren zij onverslaanbaar en dus de volkomen terechte winnaars.

HEREN ENKEL B

Thimo Mulder een speler die jaren op het hoogste niveau heeft geacteerd was superieur en liet zijn vele fans naar hartenlust juichen. Hij was in topvorm en onverslaanbaar. Ongetwijfeld zal hij in de B-poule nog jaren tot de favorieten behoren.

HEREN DUBBEL B

Roald Lammerts was tot de clubkampioenschappen alleen maar bekend bij de voetballers onder ons. Wel naast zijn scorend vermogen op het groene veld bleek hij deze gave ook te demonsteren op het rode gravelveld. Samen met Thimo Mulder proefde hij voor het eerst hoe tenniskampioensbier smaakt en waarschijnlijk gaat hij dat de komende jaren ook doen. Gewoon een vriendelijke en goede speler en een aanwinst voor onze club.

DAMES DUBBEL A

Helaas was er geen interesse voor het enkelspel. De dubbels werden beslist in één wedstrijd wat tevens de finale was. Saskia en Lydian weerstonden de kogels van Femmie en de eveneens soms snoeiharde returns van Annette.
Enigszins verrassend mogen Saskia en Lydian zich nu een jaar lang de kampioenen noemen.

DAMES DUBBEL B

Ook hier helaas maar één partij. Petra van Dijk en Harma Boer gingen prima van start en wonnen de eerste set van Nancy Bootsman en Aafke Roos. maar deze dames bleken niet van plan zich af te laten slachten en zetten er geen tandje bij maar een heel gebit. Dit leverde Nancy en Aafke de kampioensbloemen en de nodige zegedrankjes op.

Hieronder de totale eindstanden

1 Nancy Bootsman / Aafke Roos
2 Harma Boer / Petra van Dijk

VERTROKKEN

Ja het voelt voor de club echt als een aderlating. De verhuizing van Paulien en Tijs naar Curaçao is nu echt een feit. Wij wensen hen een hele mooie en gezonde tijd toe maar gezien het feit wat zij beiden hebben betekend voor onze club zullen wij hen zeker gaan missen.

HET 50-JARIG BESTAAN

Volgend jaar is het zover. We zijn al voorzichtig bezig met de voorbereidingen. Een redelijke groep mensen heeft zich bereid getoond om mee te willen helpen denken over de manier waarop wij dit gaan vieren.
28 Augustus is het eerste werkoverleg en daarna zullen wij de plannen zo mogelijk bekend gaan maken.

50 jarig bestaan van TCA
Weken
Dagen
Sec

HET TOCHTGAT

De overkapping die nu afgedicht is wordt zeker op de vrijdagavond naar harte lust gebruikt. Maar de nog open ruime rechts achterin naast het raam was toch wel een minpuntje. Het kon daar nog behoorlijk waaien. Maar na vandaag (9 juli) is dat voorbij. Fabian Kuitse heeft het nu vakkundig dichtgemaakt dus zal de Kantinecommissie de toch al niet geringe vrijdagavond omzet nog wel wat zien stijgen.

DOMME PECH

Klaaske Olthof was blij dat ze weer op de toss kon komen. Vol enthousiasme speelde zijn 10 minuten tot zij ongelukkig ten val kwam. Gevolg: een gebroken pols. Ik wens jou een spoedig herstel toe.

BEDANKT DOOR JOHN

Heel veel dank voor alle kaartjes en mailtjes en bloemen voor ons 50-jarig huwelijk en de blijken van medeleven na de operatie van mijn vrouw Gretha. Wij hebben dit erg op prijs gesteld