HEREN 1

Bas-Rob-Erik-Radboud-Eelke Jan

Als je 3 keer verliest dan is het wel heel bijzonder dat je tot het einde strijdt voor het kampioenschap. Helaas net één puntje te kort. Nagele had 2 keer van hen gewonnen en werd de uiteindelijke winnaar. Jammer dat er niet meer mensen kwamen kijken naar de wedstrijden van dit team want dat was het aanzien meer dan waard. Strijdlust en plezier bleken een uitstekende combinatie te zijn.

GEMENGD 35+

Femmie-Merel-Saskia-Roel-Edward-Niels

Dit team liet zich door niets tegen houden. Verre uitwedstrijden waren absoluut geen probleem. Dus volgend jaar in de Benelux-Tour zal ook geen probleem worden. Een zeer overtuigend kampioenschap voldeed geheel aan de hooggespannen verwachtingen. Alle wedstrijden werden vakkundig en overtuigend gewonnen. Als je groundsman was van de tegenstanders die thuis speelden dan was je beslist niet blij. Het service geweld van onze dames en de heren heeft menig krater veroorzaakt in de velden aldaar.

GEMENGD DUBBEL

Mariet-Lydian-Pauline-Marc-Cunnie-Gerard

De shirtjes hoefden na afloop nauwelijks te worden gewassen. Er zaten bijna geen zweetdruppels in. Zeer overtuigend werd het kampioenschap een feit. Wel heel leuk voor Pauline om (voorlopig) afscheid te nemen met een titel. De laatste competitie dag hing er een wat nare geur over de baan. Maar dat komt natuurlijk omdat vooral de dames van de tegenpartij rijke stinkerds waren. Dit team verheugt zich nu al op verre uitwedstrijden komend seizoen.

DONDERDAGAVOND 8&9 GESLACHTLOOS 1

Annemiek-Gonny-Cindy-Henriëtte-Hanneke

Het was beste even wennen deze competitie. Meestal iets sterkere tegenstanders. Maar er was duidelijk spelplezier aanwezig en dat is op dit niveau toch behoorlijk belangrijk. 4 nederlagen – 1 Gelijkspel en 2x winst was het eindresultaat, De laatste wedstrijd was tegen NOHN. Een uiterst vriendelijk team en de eerlijkheid gebiedt dat de 4 games die werden gehaald min of meer een cadeautje waren uit dank voor de gastvrijheid.

DONDERDAGAVOND 8&9 GESLACHTLOOS 2

Marleen-Geke- Fokelina-Jisca-Fija-Esther-Arjan-Harm

Di team heeft het heel behoorlijk gedaan. De meeste speelden voor het eerst competitie en hebben ongetwijfeld een hoop ervaring opgedaan. 3 Gelijke spelen – 2 nederlagen en 2 overwinningen is een resultaat om trots op te zijn. Ik denk dat er tijdens de clubkampioenschappen wel degelijk rekening mag worden gehouden met titelkansen voor deze spelers.

DONDERDAG DUBBEL DAMES

Aafke-Gerry-Margo-Willy-Petra-Gea-Gisela

Deze dames beleefden wel een hele merkwaardige competitie. Halverwege werden zij ’s nachts wakker van mistachtige flarden in hun slaapkamers. Dit bleek het degradatiespook te zijn. Maar het ergste kwam nog: In de wedstrijd tegen Tjuchem ging een Tjuchemerin na de wedstrijd volkomen door het lint. Na een korte woordenwisseling nam zij een aanloop en bezorgde Margo middels een karatetrap een paar blauwe plekken. Door dat o.a. haar eigen team ingreep werd een massale slachtpartij gelukkig voorkomen. Binnenkort moet deze dame voor de tuchtcommissie van de KNLTB verschijnen. Als zij een advocaat heeft zal deze wel vrijspraak eisen maar laten we hopen dat dit niet het geval zal zijn. De laatste 2 wedstrijden werden gewonnen met 4-0. De kwaliteit en strijdlust van onze oudjes en de steun van de G2 zorgden ervoor dat uiteindelijk een knappe 4e plaats het eindresultaat was. G2 staat voor de invallers Gea en Gisella.

John Brinkkemper