HEREN 1 (Radboud-Rob-Eelke-Jan-Bas-Erik)

Onze herentrots was uitsluitend gewend aan overwinningen de laatste jaren. Nu zag u de heren toch een beetje moeizaam slikken.
De competitie begon met 2 nederlagen met 4-2. En dat was toch even schrikken. Maar de derde wedstrijd werd maar liefst met 6-0 gewonnen.
De concurrentie speelde gelijk en nu staan ze zowaar bovenaan. En niemand hoeft gek te kijken als ze toch maar besluiten om gewoon kampioen te worden.

GEMENGD 1 (Femmie-Roel-Merel-Niels-Saskia-Edward)

Op hun eigen verzoek werden zij wat sterker ingedeeld als gebruikelijk bij instromers in de competitie. Dit werd gehonoreerd maar zij moeten wel aardrijkskundig lager spelen.
Op zondagochtend naar De Bilt en Lelystad daar hadden ze toch ook niet van gedroomd. Bij de tegenstanders is dit team al bekend als de Houthakkers. Ze laten geen spaan heel van hun opponenten.
Twee competitiedagen achter de rug en maar liefst 2x een 5-0 overwinning. De geruchten gaan dat ze al besloten hebben hoe zij hun kampioensfeest gaan vieren.

Bij de tegenstanders is dit team al bekend als de Houthakkers.

GEMENGD DUBBEL (Lydian-Paulien-Mariet-Marc-Cunni-Gerard)

Ook dit team heeft besloten de TC op kosten te gaan jagen. De kampioensbloemen zijn al een beetje licht onder voorbehoud besteld.
Een 3-1 overwinning gevolgd door tweemaal een 4-0 zege is een prestatie van allure. De strijdlust van dit team is een streling voor de supporters ogen

DONDERDAGOCHTEND DAMES (Margo-Willy-Gerry-Petra-Aafke)

Dit team heeft jaren aan de top meegedraaid. Het is echt niet zo dat de jaren gaan tellen. Nee hoor: de tegenstander wordt steeds jonger en sterker
Twee 3-1 nederlagen en een gelijkspel is nog geen reden voor grote ongerustheid maar waakzaamheid is geboden.
Dat er tegenwoordig dames zijn die hun tegenstander gaan schoppen na de wedstrijd dat heb ik in 43 jaar tennis nog nooit meegemaakt.
De KNLTB zal ongetwijfeld passende maatregelen nemen tegen deze dame van de tegenpartij.

DONDERDAGAVOND GESLACHTLOOS 1 (Annemiek-Gonny-Cindy-Henriette)

Tsja die naam heb ik ook niet bedacht hoor. Maar deze competitie worden er slechts twee partijen gespeeld en het maakt niet uit of het een mix-heren-of damesdubbel is.
Tweemaal werd er met 2-0 verloren maar één verdienstelijk gelijkspel geeft vertrouwen voor de toekomst.

Tsja, die naam heb ik ook niet bedacht hoor.

DONDERDAGAVOND GESLACHTLOOS 2 (Marleen-Arjan-Geke-Jisca-Harm-Fija-Fokelina)

Twee maal een gelijkspel en slechts 1 nederlaag. In dit team spelen de toppers van de toekomst.
Als je ziet hoe zij nu al spelen is dit echt geen luchtkasteel.