In de afgelopen weken bereikte ons het trieste bericht van het overlijden twee oud- voorzitters van onze tennisclub Johan Wortelboer en Harry Nienhuis.

Johan Wortelboer

Johan Wortelboer is op 14 juli 2018 op 70 jarige leeftijd plotseling overleden. Buiten aan de ontbijttafel in zijn tuin werd een grote hersenbloeding hem fataal. Hij is in de zeventiger jaren voorzitter geweest van TCA en is in 1992 ook zeer actief geweest in de lustrumcommisie. Hij was een groot liefhebber van wijn en samen met de lustrumcommissie regelde meerdere wijnreizen naar Frankrijk. Zij brachten de wijn mee die de tennisleden bij hen hadden besteld. Er was sprake van een gretige aftrek. Johan speelde graag en veel tennis, hij is een keer clubkampioen geweest. Ook fietsen was zijn grote passie, hij maakte fietsreizen in Italië en Frankrijk. Johan stak altijd zeer veel energie in alles wat hij deed.

Harry Nienhuis

Harry Nienhuis is op 7 juli 2018 te midden van zijn gezin op 61 jarige leeftijd overleden. Hij was al enige tijd zeer ernstig ziek. Hij was onze voorzitter in de negentiger jaren. Hij was een zeer betrokken voorzitter die altijd met de bestuursleden de activiteiten van de vereniging initieerde en ook volgde. De vergaderingen van het bestuur duurde in zijn tijd altijd lang en kon met een enkele bestuursleden wat late uurtjes aanknopen. Tennissen en fietsen waren zijn grote hobby’s.