Het gezellige en sportieve clubkampioenschap krijgt nog een toegift. Vanwege de heftige regen staan er nog drie fantastische partijen op de planning, waarvan er zaterdag om 15.00 uur twee gespeeld gaan worden.
Arjan de Jonge en Jisca van der Mei gaan de strijd aan met Martijn en Gieneke Rienks. Wie wordt de kampioen in de gemengd dubbel 2? Martijn en Gieneke sleepten de eerste set al binnen, maar wie komt er het beste uit de verf na de onderbreking?

Naast de mix staat de laatste partij in het herenenkelspel op het programma. Meervoudig clubkampioen Rob Muizer gaat op jacht naar de titel die hij vorig jaar nipt verloor. Tom Verschoor wil zich als nieuw lid voor de eerste keer tot clubkampioen kronen. Wie weet deze mooie partij naar zich toe te trekken?

Je bent van harte uitgenodigd om deze partijen onder het genot van een hapje en een drankje te bewonderen.